Krugerpark

9 december 2013 - Kruger National Park: Pretoriuskop Restcamp, Zuid-Afrika

Gisteravond een 3-daagse travel & surfpas gekocht via mijn provider want gratis wifi is er nauwelijks. Zondag na aankomst op de luchthaven van Johannesburg hebben we kennis gemaakt met onze drifters gids en met de drifters truck vertrokken voor een 200 km lange rit naar Hazy view. In het donker en met regen en onweer uiteindelijk onze lodge bereikt. maandag 9/12 de gehele dag met de truck door het Krugerpark. In een woord fantastisch, 100 km lang op zoek naar wild. Op het luipaard na de big five gespot en daarnaast nog impala's en gnoes, koedoes, apen, zebras en giraffes. 's Avonds genoten van een heerlijke spaghetti, bereid door onze gids Doc. We overnachten in restcamp Pretorius. 2 sterren acco, te vergelijken met een camping blokhut bij ons maar wel in het Krugerpark.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Joost Sprinkhuizen:
    10 december 2013
    Hey Mariette, leuk zo'n verhaal. Nog wat met je verjaardag gedaan ;)? Geniet ervan, je vakantie!!
  2. Janine de Jonge:
    hoi mariette.
    krugerpark fantastisch. ik ben heel benieuwd naar de foto,s die daar bij horen.toch wel gemaakt he, Groetjes
  3. Leandra Remijn:
    10 december 2013
    Ha die Zus, eindelijk een vervolg op je reisverhaal. Klinkt allemaal heel spannend. Zou niks voor mij zijn die apen, maar dat weet je!!!
    Geniet ervan.
    Liefs, Leandra.
  4. Petra Geus:
    10 december 2013
    Hoi mariette. Na je reis mag je mijn dierenkennis bijspijkeren! Impala's zijn dat apen? Koedoes?? Kom maar op met die foto's, maar graag met ondertiteling:)